آی تی بلاگ

مجله بروز فناوری اطلاعات

آی تی بلاگ

مجله بروز فناوری اطلاعات

سیستم ارزی

سیستم ارزی

سیستم ارزی چیست؟

بعضی‌ از شرکت‌ های بازرگانی و اداره جات بین‌المللی داخی برای انجام معاملات خود از ارز‌های خارجی‌ مثل دلار و یورو... استفاده میکنند . بسیاری از معاملات تجاری و قرار داد‌های خارجی‌ توسط ارز های خارجی‌ انجام میشود .به همین منظور برای انجام امور حسابداری  و مالی احتیاج به سیستم حسابداری میباشد که در آن سیستم ارزی تعریف شده باشد
شرکت‌های طراحی نرم‌افزار حساب داری این قابلیت را در نرم افزار‌های خود قرار دادن تا مصرف کنند‌ها بتوانند به راحتی‌ و کم‌ترین زمان امور حسابداری و مالی ارزی خود را انجام داده و ثبت کنند.
شرکت نرم افزاری ساینا به عنوان یکی‌ از بهترین ارائه کنند‌های نرم‌افزار‌های حسابداری جامع و فروشگاهی با انتشار نرم افزار سانیران با قابلیت انجام امور حساب داری با سیستم ارزی و هماهنگی کامل با واحد‌های ارزی این قابلیت را دارد که به بهترین نحو ممکن تمامی معاملات و ثبت سند با سیستم ارزی خود توانسته خود را به عنوانه یکی‌ از بهترین ارائه دهند‌های این شاخه نرم افزاری(جامع حساب داری) معرفی کند و رضایت مشتریان خود را به به بهترین وجه ممکن جلب کند.

سانیران این قابلیت را دارد که حساب‌ های بانکی‌ ارزی و ثبت سند و معاملات ارزی و مدیریت و ارائه ی امور ارزی حجم زیادی از امور حساب داری و سیستم ارزی را به عهد بگیرد . همچنین سانیران مجهز به کادر پشتیبانی‌ پیشرفته و حرفیه ای‌ می‌باشد که تمامی مشکلات  و سؤالات کاربران را به صورت آنلاین برطرف می‌کند.
سانیران توانسته به خود لقب ارزانترین نرم افزار حسابداری جامع را بدهد تا بتواند در میان نرم افزار‌ های جامع توجه زیادی از کاربران را به خود جلب کند.

شما میتوانید برای تهیه نرم افزار با ما تماس بگیرید

تلفن : 66562214 – 66562180

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.