آی تی بلاگ

مجله بروز فناوری اطلاعات

آی تی بلاگ

مجله بروز فناوری اطلاعات

نکات لازم و ضروری هنگام اسباب کشی

نکته هایی که در اسباب کشی باید رعایت نمود :

1) ابتدا لیستی از کارهایی که باید انجام گیرند،با حفظ ترتیب و زمان بندی و همچنین لوازمی که باید جا به جا شوند، بر روی کاغذ یادداشت کرده، سپس مرحله بسته بندی را آغاز کنید.

 

2)بدانید برای بسته بندی به چه موادی نیاز است:طناب، جعبه های ضخیم مقوایی در اندازه های مختلف (شما می توانید این قبیل جعبه ها را از فروشگاه هایی مانند سوپرمارکت ها به مبلغ اندک خریداری کنید)، جعبه های پلاستیکی یا چوبی مخصوص میوه، پارچه، چسب نواری محکم و پهن، منگنه، برچسب، بند، پلاستیک های حباب دار مخصوص بسته بندی شکستنی ها، روزنامه های باطله، ماژیک درشت مشکی یا آبی و قرمز برای بسته بندی نیاز است.

 

3) پیش از بسته بندی، لوازم را شسته و یا پاک کنید.البته این مسئله در مورد ظروف مصرفی، لیوان ها، آئینه، کریستال ها و امثال اینها باید به صورت مجدد در محل جدید نیز انجام گیرد.

 

۴) اگر جعبه های هر یک از لوازم شکستنی را هنوز نگه داشته اید، در مرحله بسته بندی، ابتدا آنها را در لا به لای پارچه، روزنامه یا پلاستیک پیچیده سپس در داخل جعبه مخصوص شان قرار دهید. در غیر این صورت با بسته بندی محکم تر هر یک از آنها به صورت جداگانه، در نهایت همه را در کنار هم در جعبه ای بزرگ با دقت بچینید.

  ادامه مطلب ...

کدام طبقه آپارتمان را برای خرید و سکونت خانواده انتخاب کنیم ؟

استفاده از کارشناسان باربری رشت و باربری لاهیجان و باربری بندر انزلی جهت خرید مسکن

کدام طبقه از آپارتمان را انتخاب کنیم ؟ با روی کار آمدن خانه های آپارتمانی و افزایش آپارتمان نشینی ، همواره کسانی که قصد خرید و یا اجاره خانه ای آپارتمانی داشته در انتخاب طبقه مناسب دچار شک و تردید می گردند . خیلی از افراد تنها یک طبقه مشخص را برای زندگی مناسب می دانند و تنها به دنبال خانه ای در همان طبقه می گردند . این در حالی است که در حقیقت هر طبقه از یک آپارتمان مزیت های خاص خود را داشته و انتخاب یک طبقه که از همه نظر مطلوب باشد عملا امکان پذیر نمی باشد . حال از نظر های گوناگون طبقات یک آپارتمان را مورد بررسی قرار داده تا در نهایت به یک جمع بندی کلی برسیم . اگر شما نیز قصد داشته در آینده ای نزدیک به خانه ای جدید نقل مکان کرده و هنوز در انتخاب طبقه مناسب برای زندگی کردن ، سردرگم هستید حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید . بی شک پس از مطالعه این مطالب انتخاب برای شما راحت تر خواهد بود . البته در این مقاله به چگونگی انتقال لوازم منزل توسط شرکت های اسباب کشی در رشت و حمل اثاثیه منزل در رشت نیز اشاره می کنیم

 

ادامه مطلب ...

اسباب کشی راحت و رعایت نکات کلیدی جهت انجام اسباب کشی آسان

 

نکاتی کلیدی برای یک اسباب کشی راحت با باربری رشت و باربری چالوس و باربری نوشهر

توصیه می شود در صورتی که شما نیز به زودی یک اسباب کشی در پیش داشته و قصد نقل مکان به خانه جدید را دارید ، پیش از آن که اقدام به جمع آوری لوازم منزل و وسایل شخصی خود نموده مطالب این مقاله را برای داشتن یک اسباب کشی راحت و ساده مطالعه نمایید .

نکاتی برای داشتن یک اسباب کشی راحت و آسان

با رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس به طور معمول تعداد اسباب کشی ها نیز بیشتر خواهد شد و خیلی از افراد این زمان را بهترین موقع برای رفتن به خانه جدید می دانند . از آن جایی که میزان قابل توجهی از فشار و استرس اسباب کشی و جمع آوری وسایل بر دوش خانم خانه می باشد ، نیاز بوده برای آن که فشار کمتری را روی خود حس کند از دیگر افراد خانواده نیز درخواست کمک نماید تا کار ها با مشارکت یکدیگر راحت تر و سریع تر پیش رفته و یک اسباب کشی راحت را پشت سر گذاشت . ما نیز در ادامه نکاتی را آورده ایم که قطعا با در نظر گرفتن آن ها اسباب کشی راحت تری خواهید داشت .

بدون شک برای شما نیز باز شدن کارتن ها ، ریخته شدن وسایل و شکستن ظروف گران قیمت به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود .

از این رو پیشنهاد می شود پیش از آن که اقدام به بسته بندی وسایل نمایید حتما مهارت این کار را نیز یاد بگیرید .

نکاتی مهم در زمان بسته بندی وسایل و اسباب کشی در رشت

 

ادامه مطلب ...

وانت 14 تنی فورد + تصاویر

وانت ، وانت جالب
آیا بار زیادی برای جابه جا کردن دارید؟ یک جرثقیل و یدک کش دم دستی لازم دارید؟سوپر دیوتی سری F فورد تمام این اهداف را برایتان فراهم می آورد. و این روزها شاید هم کمی بیشتر.

وانتی که 14 تن بار را جابجا می کند!

امروزه حمل و جابجا کردن اثاثیه ها و اشیاء کار آسانی نیست به ویژه اگر این بار سنگین و بیشتر باشد و باید بر حسب آن وسیله حمل و نقل هم بزرگ باشد که با پیشرفت علم و دانش این مشکلات نیز به مراحل پایانی خود نزدیک می شود چراکه فورد در اقدامی این کار را راحت کرده و وسیله حمل و نقل و باربری با توانایی و پتانسیل بیشتری را عرضه کرده است.

فورد اعلام کرده است که آخرین نسخه تراک های سنگین دیوتی می توانند محموله ای به میزان 14 هزار و 741 کیلوگرم را با خود یدک بکشند. 

ادامه مطلب ...

نجات معجزه آمیز راننده BMW از تصادف با کامیون + فیلم

نجات از تصادف ، نجات معجزه آسا از تصادف
در یکی از شهرهای انگلستان یک راننده اتومبیل BMW با سرعت غیر مجاز در چند قدمی یک تصادف وحشتناک با کامیون باربری بود اما به طور معجزه آسایی نجات یافت.

نجات از تصادف وحشتناک

تصادفات جاده ای یکی از پر حادثه ترین اتفاقات در دنیا می باشد که هر روز با جستجویی کوتاه می توانیم تعداد زیادی از این گونه حوادث را شاهد باشیم که متاسفانه باعث کشته شدن تعداد زیادی از انسان ها می شود. اما بزرگترین علت آن متعلق به عدم رعایت قوانین و سرپیچی از آن می باشد که به مرور این دسته از رانندگان جان خود و انسان های دیگر را به خطر می اندازند و می توانند منجر به اتفاقات غیر قابل جبران شوند.

نجات از تصادف

نجات از تصادف

با این وجود، هر یک از ما به عنوان یک شهروند از سرتاسر جهان باید از خودمان آغاز کنیم و برخی عادت های اشتباه را دور سازیم تا به مرور این تبدیل به یک عادت در میان شهروندان دیگر شود که نتیجه آن می تواند شامل جاده هایی بدون ترافیک و حوادث رانندگی باشد.

 

ادامه مطلب ...