آی تی بلاگ

مجله بروز فناوری اطلاعات

آی تی بلاگ

مجله بروز فناوری اطلاعات

چرا نوروز امسال با الی گشت به تفلیس سفر کنیم؟

تور نوروزی تفلیس

تفلیس، پایتخت زیبای گرجستان در همه ی روزهای سال و در همه وقت پذیرای میلیون ها مسافر از سرتاسر جهان است. بسیاری از عوامل باعث شده است که تفلیس گرجستان مقصدی دلخواه برای سفرهای خارجی باشد. از جمله ی این عوامل می توانیم به عدم نیاز به ویزا، نزدیکی مسافت، هزینه های نسبتا ارزان سفر و جاذبه های گردشگری فراوان این شهر را نام ببریم. با این که بهار تفلیس اغلب کوتاه است اما آن قدر زیبا و دیدنی است که به نظر می رسد مقصد فو العاده ای برای سفر نوروزی سال ۹۸ باشد. از این رو ما می خواهیم تا امروز به بررسی تور نوروزی تفلیس الی گشت برای شما بپردازیم پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

تور نوروزی تفلیس

  تور نوروزی تفلیس آژانس الی گشت

مطالب مرتبط:
۱۱ حقیقتِ جالب در مورد زبان گرجی
معرفی تورهای رایگانِ پیاده‌روی در تفلیس
بهترین رستوران های تفلیس برای امتحان کردن خینکالی!

همانطور که در مقدمه گفتیم، سفر به تفلیس می تواند یکی از راحت ترین انتخاب ها در بین گزینه های سفر خارجی برای نوروز باشد البته این راحتی درصد زیادی وابسته به خدمات توری است که شما به وسیله ی آن برای سفر به تفلیس اقدام می کنید! تور نوروزی تفلیس الی گشت همچون دیگر تورهایی که این آژانس هواپیمایی مسئول برگزاری آن هاست، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید بین بهترین هتل های موجود از ۳ ستاره تا ۵ ستاره ای که در پکیج های تنظیم شده و منتخب توسط کادر خبره ی الی گشت انتخاب کنید و الباقی امور سفر خود را به ما بسپارید. از جمله ی مهم ترین و بهترین خدمات دیگر تور نوروزی تفلیس آژانس مسافرتی الی گشت می توانیم به امکان گشت شهری، راهنما، بیمه ی مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی برای مسافران این مقصد اشاره نماییم.

تور نوروزی تفلیس آژانس الی گشت

متاسفانه شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که با آژانس مسافرتی همسفر شده باشید و وقت شما ارج نهاده نشده باشد و با ارائه ی ساعت پروازی نامناسب، وقت و سرمایه ی شما هدر برود. همانطور که همیشه گفته ایم از آن جایی که وقت طلاست ما هم در الی گشت برای زمان و وقت شما بسیار اهمیت قائل هستیم و به همین خاطر یکی از مهم ترین دغدغه های آژانس مسافرتی الی گشت، انتخاب بهترین شرکت های هوایی و ساعات پروازی خوب برای سفر به مقاصد مختلف و در نهایت برنامه ریزی مطلوب و کارآمد است. مورد بعدی که باید درباره ی تور نوروزی تفلیس به آن اشاره نماییم این است که با توجه به این که رضایت شما مسافران عزیز از مهم ترین اولویت های کاری ما است، تمامی پروازهای تور تفلیس الی گشت هم پرواز رفت و هم پرواز برگشت با هواپیماهای شرکت ایران ایر صورت می پذیرد.

نکات طلایی درباره تور نوروزی تفلیس الی گشت که باید بدانید

  • نرخ کودک زیر سال ۴۰۰۰۰۰ تومان است.
  • مجددا یادآوری می نماییم که برای سفر به تفلیس احتیاجی به ویزا ندارید.
  • مسئولیت کنترل پاسپورت مسافرین بابت هر گونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده آژانس همکار می باشد و این شرکت مسئولیتی در قبال صدور ویزا توسط کنسولگری نخواهد داشت.
تفلیس

سفر به تفلیس

از آن جایی که ممکن است که شما برای سفر خود مخصوصا در زمینه ی میزان اقامتتان بخواهید تا تغییراتی را اعمال نمایید ما برای این هم برنامه ریزی هایی کرده ایم. برای این کار شما تنها باید بلیط هواپیما و هتل مقصدتان را بخرید و بعد از آن در زمان سفرتان آماده سفر به تفلیس باشید، خیالتان هم بابت تمامی کارها و مخصوصا ترانسفر راحت باشد چون الی گشت فکر همه چیز را برای سفر هر چه آسوده تر شما کرده است.

با توجه به این که این روزها در اینترنت تمامی اطلاعات مربوط به مقاصد گردشگری و هتل هایی که در سفرتان به تفلیس وجود دارد به طور تمام و کمال در اینترنت هست، اما گاهی برخی از افراد دچار سردرگمی می شوند و نیاز دارند تا فردی اطلاعات دقیق و مناسبی را در اختیارشان قرار بدهد. برای همین آژانس الی گشت مشاوران سفر ۲۴ ساعته خود را در اختیار شما عزیزان گذاشته تا در صورت بروز هر گونه سوال و مشکلی با شماره ۸۵۴۰ تماس بگیرید و پاسختان را دریافت نمایید. حال نوبت به آن رسیده که تصور کنیم شما به تفلیس رسیده اید و در فرودگاه شهر تفلیس هستید در این لحظه باید به دنبال ترانسفرهای الی گشت با پرچم ایران اسکای گروپ باشید یا پرچم همان ترانسفری که در زیر واچر هلتان نوشته شده بگردید تا به همراهی آن ها به هتل محل اقامتتان بروید. این نکته لازم به ذکر است که شما حتی اگر تور هم نخریده باشید می توانید با پرداخت هزینه ی جداگانه ترانسفر هم تهیه کنید.

ترانسفرهای الی گشت

ترانسفرهای الی گشت

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، تورهای الی گشت دارای ترانسفر هستند و تور نوروزی تفلیس هم از این قائده مستثنی نیست. ترانسفر فرودگاهی الی گشت در هنگامی که شما به فرودگاه تفلیس می رسید ترانسفر هتل مقصد با یک پرچم به نام ایران اسکای گروپ (Iran Sky Group) منتظر شما است تا به همراهی آنها به سمت هتل خودتان بروید. لازم به ذکر است حتما ساعت ترانسفرهای برگشت را از تورلیدرهای خود جویا شوید زیرا بر اساس شهر، منطقه ی هتل و همچنین روز و ساعت برگشت این ساعت می تواند متفاوت باشد.

ترانسفر تورهای الی گشت مدتی در فرودگاه منتظر مسافران می مانند تا در صورت تاخیر در پرواز یا هر گونه پیش آمدی شما عزیزان سردرگم نشوید اما در این بین باید حساب ترافیک و مشکلات از این قبیل را در نظر داشته باشید تا اگر به طور مثال شما زودتر یا دیرتر رسیدید به آژانس خورده نگیرید و با حفظ آرامش و خونسردی منتظر ترانسفر خود بمانید.

جزئیات تور نوروزی تفلیس

جزئیات تور نوروزی تفلیس

  • تور نوروزی ۷ شب و ۸ روز

مدت تور: ۷ شب و ۸ روز

هتل: از ۳ ستاره تا ۵ ستاره

مدارک لازم: اصل پاسپورت با حداقل ۶ ماه و ۱۰ روز اعتبار

خدمات: بلیط رفت و برگشت تفلیس با ایران ایر ، ۷شب اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاه، راهنمای تور، بیمه مسافرتی

  • تور نوروزی ۳ شب و ۴ روز

مدت تور: ۳ شب و ۴ روز

هتل: از ۳ ستاره تا ۵ ستاره

مدارک لازم: اصل پاسپورت با حداقل ۶ ماه و ۱۰ روز اعتبار

خدمات: بلیط رفت و برگشت تفلیس با ایران ایر ، ۷شب اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاه، راهنمای تور، بیمه مسافرتی

  • تور نوروزی ۴ شب و ۵ روز

مدت تور: ۴ شب و ۵ روز

هتل: از ۳ ستاره تا ۵ ستاره

مدارک لازم: اصل پاسپورت با حداقل ۶ ماه و ۱۰ روز اعتبار

خدمات: بلیط رفت و برگشت تفلیس با ایران ایر ، ۷شب اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاه، راهنمای تور، بیمه مسافرتی

سفر به تفلیس

تفلیس

تفلیس، پایتخت گرجستان یکی از مهمان نواز ترین مردمان دنیا را دارد، شهری که با قدمت طولانی جاذبه های تاریخی زیادی را در خود جای داده و معماری قرون وسطایی بناهایش جذابیت هایش را دوچندان کرده است. وجود کلیساهای فراوان اینجا را تبدیل به شهر کلیساها کرده است البته این فقط بناهای تاریخی نیست که تفلیس را جذاب کرده بلکه جاذبه های طبیعی تفلیس هم گردشگران زیادی را به این شهر می کشاند. بدون شک تفلیس پرطرفدارترین شهر این کشور است و گردشگران زیادی برای سفر به گرجستان این شهر را انتخاب می کنند.

این شهر در شرق گرجستان، در جنوب رشته کوه های قفقاز قرار دارد و می توان آن را نمادی از فرهنگ و تاریخ گرجستان دانست. کافیست در تفلیس کمی در خیابان ها قدم بزنید و بازارهایش را ببینید تا مجذوبش شوید و حتی سفرتان را چند روزی بیشتر طول دهید. تفلیس آب و هوای نیمه گرمسیری مرطوب دارد و در همه فصل ها به جز تابستان گزینه اول سفر گردشگران است. در این شهر سازه های مدرن با بناها و معماری تاریخی و قدیمی است که به زیبایی هر چه تمام تر در کنار هم قرار گرفته اند و تصویری به غایت زیبا و چشم نواز را به وجود آورده اند.

نکات طلایی درباره تور نوروزی تفلیس الی گشت که باید بدانید
  • قلعه ناریکالا | Narikala Fortress

قلعه ناریکالا بدون شک یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری تفلیس است و بر فراز تپه ای مشرف به منطقه تاریخی تفلیس و حمام های آبگرم آبانوتوبانی قرار گرفته است. این سازه آجری در قرن ۴ ساخته شده و مربوط به دوران حضور و سلطه ایرانی ها در این منطقه است.

  • مادر کارتلی یا کارتلیس دِدا | Kartlis Deda

کارتلیس ددا مجسمه ای بسیار بزرگ به شکل یک زن است که در یک دستش شمشیر و در دست دیگرش یک جام و پیاله دارد. این زن مادر گرجستان یا همان کارتلیس ددا و حافظ و پشتیبان شهر است.

کلیسای متخی
  • کلیسای متخی | Metekhi Church

ین کلیسا هم یکی از نمادهای شهر تفلیس است و با مجسمه شاه واختانگ گورگاسالی، موسس و بنیانگذار شهر تفلیس، از بسیاری از نقاط شهر دیده می شود.

  • منطقه مسکونی قدیمی تفلیس | Old residential houses

منطقه مسکونی قدیمی تفلیس منطقه مسکونی قدیمی شهر است که با خانه های چوبی و رنگارنگش در اکثر تصاویر تبلیغاتی شهر دیده می شود. این خانه ها به خودیِ خود جزء جاذبه های گردشگری تفلیس به حساب می آیند.

پل صلح
  • پل صلح | Peace Bridge

تفلیس امروزی تلفیقی از سنت و مدرنیته است و سازه و بناهای تاریخی به زیبایی هر چه تمام تر در کنار سازه های مدرن قرار گرفته اند. پل صلح یکی از اولین سازه های مدرن شهر است که با ظاهر پیچ در پیچ و شیشه ای اش به یکی از سمبل های شهر و جاذبه های گردشگری تفلیس تبدیل شده است. این پل که از جنس شیشه و فلز ساخته شده یک پل پیاده رو است و بر فراز رودخانه متکواری قرار گرفته است.

منبع: الی گشت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.