آی تی بلاگ

مجله بروز فناوری اطلاعات

آی تی بلاگ

مجله بروز فناوری اطلاعات

نجات معجزه آمیز راننده BMW از تصادف با کامیون + فیلم

نجات از تصادف ، نجات معجزه آسا از تصادف
در یکی از شهرهای انگلستان یک راننده اتومبیل BMW با سرعت غیر مجاز در چند قدمی یک تصادف وحشتناک با کامیون باربری بود اما به طور معجزه آسایی نجات یافت.

نجات از تصادف وحشتناک

تصادفات جاده ای یکی از پر حادثه ترین اتفاقات در دنیا می باشد که هر روز با جستجویی کوتاه می توانیم تعداد زیادی از این گونه حوادث را شاهد باشیم که متاسفانه باعث کشته شدن تعداد زیادی از انسان ها می شود. اما بزرگترین علت آن متعلق به عدم رعایت قوانین و سرپیچی از آن می باشد که به مرور این دسته از رانندگان جان خود و انسان های دیگر را به خطر می اندازند و می توانند منجر به اتفاقات غیر قابل جبران شوند.

نجات از تصادف

نجات از تصادف

با این وجود، هر یک از ما به عنوان یک شهروند از سرتاسر جهان باید از خودمان آغاز کنیم و برخی عادت های اشتباه را دور سازیم تا به مرور این تبدیل به یک عادت در میان شهروندان دیگر شود که نتیجه آن می تواند شامل جاده هایی بدون ترافیک و حوادث رانندگی باشد.

  

اما اخیرا ویدیویی از نجات معجزه آمیز یک راننده MW در صفحات مجازی منتشر شد که بارها و بارها توسط کاربران این صفحات دیده شد و به تبع با واکنش های متعددی روبرو گشت. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

نجات معجزه آسا از تصادف

معجزه نجات از تصادف BMW و کامیون

راننده اتومبیل گران قیمت BMW، اخیرا در حال رانندگی غیر مجاز با سرعت بالا در یکی از خیابان های شهر سالزبری واقع در انگلستان بود که ناگهان یک کامیون باربری تنکابن بزرگ به همراه تعدادی وسیله نقلیه دیگر نیز در حال عبور مجاز از این مسیر بودند که راننده 33 ساله BMW، در نهایت تعجب و بصورت معجزه آمیزی توانست اتومبیل را کنترل کند و به بیرون از جاده منتقل کند.

با این حال، این ویدیو که توسط دوربین داشبوردی (دش کم) ضبط شده بود، بارها و بارها در صفحات مجازی منتشر شد و هنوز دقیقا مشخص نیست که مقصر کدام یک از اتومبیل ها هستند و طبق گزارشات اعلام شده، راننده اتومبیل BMW ادعا کرده است که قیمت اتومبیل وی 72000 پوند است و به اتومبیلش به میزان 10 هزار پوند خسارت وارد شده است.

خوشبختانه این حادثه، هیچ تلفاتی نداشته است و گویی پلیس راننده کامیون که توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی را نداشت، مقصر می داند.

ویدیو نجات معجزه آمیز راننده BMW از تصادف با کامیون


منبع مطلب: نمناک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.